دبیرستان شهدای بانش
دبیرستان شهدای بانش
واحد مقاومت شهدای بانش 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مدرسه شهدای بانش و آدرس shohadayebanesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور در باره‌ تاريخ‌ ثبت‌نام‌ و شركت در‌ آزمون‌ سراسري‌ سال 1396

1395/11/10

 بدين‌وسيله‌ به ‌اطلاع‌ كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي‌ ثبت‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسري‌ سال 1396 براي‌ دوره‌هاي‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نيمه حضوري، مجازي، پرديس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌، دانشگاه‌ پيام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و غيردولتي‌ مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در آزمون مذكور از روز سه شنبه مورخ 95/11/19 (نوزدهم بهمن ماه‌ 1395) منحصراً از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org آغاز شده و در روز پنجشنبه مورخ 1395/11/28 (بيست و هشت بهمن ماه‌ 1395) پايان مي‌پذيرد؛ لذا داوطلبان مي‌توانند در مهلت مقرر براي شركت در آزمون سراسري سال 1396 ثبت‌نام نمايند.

لازم به تاكيد است متقاضيان تحصيل در آن دسته از كدرشته‌هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي كه پذيرش آنها به روش با آزمون صورت مي‌گيرد، توجه داشته باشند از آنجا كه پذيرش در اين قبيل رشته‌هاي دانشگاه مذكور نيز از طريق همين آزمون صورت خواهد گرفت، لذا ضرورت دارد كه متقاضيان در آزمون سراسري سال 1396 ثبت‌نام و در تاريخ مقرر در جلسه آزمون شركت نمايند.

دفترچه راهنما و اطلاعيه تكميلي همزمان با شروع ثبت‌نام در آزمون مذكور از تاريخ 95/11/19 در پايگاه اطلاع رساني اين سازمان قابل دسترسی خواهد بود. در پايان تاكيد مي‌گردد كه آزمون سراسري سال 1396 در روزهاي پنجشنبه و جمعه مورخ 15و 96/4/16 برگزار می شود.

www.sanjesh.org

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
.: Weblog Themes By salehon :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 349
بازدید کل : 69438
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


www.doostqurani.ir/

دوست قرآنی" href="http://doostqurani.ir/">دوست قرآنی

جنگ دفاع مقدس